مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی معلولان برای سال آینده

رئیس سازمان بهزیستی از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های افراد دارای معلولیت و سالمندان در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه تاکید دولت بر مردمی‌سازی و توجه به نقاط کم‌برخوردار و کمتر دیده شده است، افزود: تسهیل بیمه‌پردازی از ارکان خدمات بهزیستی است، بطوری که سال جاری برای اولین بار ۵۹ کد خدمت توانبخشی مشمول دریافت ۷۰ درصد فرانشیز از بخش خصوصی شده است.

وی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در راستای مناسب‌سازی ۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه خانواده‌های افراد دارای معلولیت و سالمندان در کشور در سال ۱۴۰۲ نیز خبر داد.

قادری، در مراسم افتتاح خانه کودک و نوجوان پسرانه رده سنی ۱۲ تا ۱۸ سال مهر کوثر ضمن دیدار با فرزندان و اهدای هدایا به فرزندان و مربیان مرکز و تقدیر از خیرین که همیشه پای کار بهزیستی هستند، گفت: امروز افتخار می‌کنم که در جمع شما فرزندانم قرار گرفتم، شما فرزندان چشم و چراغ سازمان و آتیه‌سازان میهن اسلامی و عزیزمان هستید و مربیان باید بدانند مسئولیت سنگین و خطیری در تربیت و هدایت فرزندان به مسیر درست به عهده دارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور به فرزندان این مرکز خوب درس خواندن، کسب مهارت و حرفه‌آموزی را توصیه کرد و افزود: باید مهارت کسب کنید و با دنبال کردن استعدادها و علایق در مسیر ایجاد آتیه و اشتغال در آینده گام بردارید.

وی با بیان اینکه خداوند در وجود تک تک شما زینت‌هایی قرار داده است، گفت: ایمان، همت و باور قوی شما به آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی در کنار امید به آینده قطعاً آتیه‌ای روشن برای انقلاب و میهن عزیزمان رقم می‌زند.

قادری در آئین افتتاح مرکز خانه سلامت و خانه زنان هم گفت: باید بر پیش‌نیازهای مداخلات و مبحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تاکید شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور برپایی میز مشترک آسیب‌های اجتماعی با استانداری و دستگاه‌های اجرایی درگیر در زمینه آسیب‌ها را از راه‌حل‌های برون‌رفت از چالش‌ها برشمرد و گفت: باید هم‌افزایی‌ها قوت گیرد و به به فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی، باید به سالمندان، معلولین و محرومین در خدمت‌رسانی توجه ویژه شود؛ این در حالی است که این خدمات باید با حفظ عزت نفس و کرامت‌بخشی به این افراد باشد.

 


۱۴۰۱/۱۱/۲۲، ۱۲:۰۸:۵۹       345

Facebook    Google    LinkedIn    Twitter
همکاران ما
اعضای ما
کمک های مردمی

تقویم و تاریخ

پنج‌شنبه ، ۰۹ فروردین ۱۴۰۳
فروردین 1403
جپچسدیش
321
10987654
17161514131211
24232221201918
31302928272625

آمار بازدیدها

بازدید امروز4,360
بازدید دیروز199
بازدید هفته1,091
بازدید ماه0
بازدید کل462,672
افراد آنلاین2